من دخترم

آنقدر زیبا که از دیدنم خسته نمی شوی

من دخترم

آنقــدر مهربان که ندیده ای

من دخترم

با چشمانـی زیبآ و براق

من دخترم

با قدی بلند و دخترانه

من دخترم

به شکل مـــاه..و شایدم زیباتر

من دخترم

که می توانم با یک لبخند که چه کارها که نکنم

من دخترم

اشک هایی دارم به بزرگی دریا

و حرف هایی دارم گآهی بزرگتر از آسمان

من دخترم

همانی که تو بهـش میگی ضعیفه

من دخترم

همآنـــی که ارزشـم را در می دانی

من دخترم

همانی که از ترســ پسرهایی مثل تو

باید مسیر مدرسه تا خانه را بدود

من دخترم

گاهی وقت ها شماره هایی از تو

گاهی چشمک هایی ازتو آرامشم را گرفت

من دخترم

فقط از جرم دخــتر بودن


مرد ایرانی با تو ام

زن ظریفه ! نه ضعیف

ضعیف مردیه که نمی تونه یک سآعت چشم و دلشو نگه دآره


من با تو هستم


نگاه به بدن ظریف و زنانه ام نکن

.اراده کنم می توانم


هویت مردانه ات را به آتش بکشم
هی تو

نیم کیلو باش .ولی مرد باش

من جذابیتت را در شماره دادن

و تعداد د.وست دختر هات نمی دونم

من خوشتیپیت رو در شلوار آویزانت نمی بینم.

من زیباییت رو در سیخ بودن موهات نمی دونم.

.من شخصیت بالات رو توی بزرگ بودن ساعتت نمی دونم.

من با کلاسیت رو توی مدل گوشیت نمی بینم

یک زن نه تنها این ها براش مهم نیست

.بلکه گاهی باعث میشه ازت بدش بیاد


بگذار دوستت داشته باشیم

تو برای شناخت دختران نیازی نیست

با آن ها دوست شوی

من در همین دلنوشته ام

می توانم در یک جمله شخصیت دخترا رو برات بگم


دخترا فقط 3 چیز میخوان


محبت،وفاداری،احترام


سعــــی کــــــن بدســـــتــــ بیـــــــاری